پاورپوینت فصل اول کتاب روش شناسی علم مدیریت (علم مدیریت به چه معناست) نوشته تری ویلیامز

دسته بندي : کتاب » مدیریت
پاورپوینت فصل اول کتاب روش شناسی علم مدیریت (علم مدیریت به چه معناست) نوشته تری ویلیامز ترجمه سعید جهانیان، عادل آذر در قالب pptx قابل ویرایش و در حجم 34 اسلاید:

بخشی از متن:
مقدمه ای بر علم مدیریت
متقاضیان علم مدیریت/ پژوهش عملیاتی کسانی هستند که باید تصمیم گیری کنند، یا به درک بهتری از موقعیتهای مختلف در صنعت، تجارت، دولت، امور دفاعی در یک کلام در تمامی حوزه ها نائل شوند. 
علم مدیریت در راه یاری رساندن به تصمیم گیرندگان و ارزشمند می توانستند سهم مجموعه ای از روشهای تحلیلی را برای فهم بهتر این تصمیمات یا موقعیتها به کار می گیرد. 

در دهه ۱۹۷۰ با معطوف شدن توجه مدیریت سازمانها به سوی دیدگاههای علمی تر (لاک)، ۱۹۸۱) و افزایش روزافزون توانمندیهای محاسبات علمی (که پژوهش عملیاتی می توانست با تکیه بر آن توان خود را افزایش دهد)، انتظار بر این بود که دامنه کاربرد پژوهش عملیاتی به میزان چشمگیری گسترش یابد. اما این حوزه با معضلاتی روبه رو شد و تا حدی دچار انشقاق گردید، به نحوی که آثار آن تا به امروز پابرجا مانده اند. 

مسائل مرتبط با رویکرد پژوهش عملیاتی به خوبی توسط راس ایکاف در قالب دو صورت بندی شده اند. ایکاف در مقاله اول خود (ایکاف، ۱۹۷۹۵)، روشن ساخت که مفروض اساسی پژوهش عملیاتی فعلی، که او آن را پیش بینی کن و بسازه “نام می نهد، برای سازمانهای معاصر مناسب نیست، سازمانهایی که در برابر محیط، واکنشهای انفعالی ساده از خود نشان نمی دهند، بلکه با آن درگیری و تعامل فعال دارند 
دسته بندی: کتاب » مدیریت

تعداد مشاهده: 4129 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 34

حجم فایل:1,245 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252