پاورپوینت فصل اول کتاب راهنمای عملی روان شناسی تجربی حمزه گنجی(کلیات)

دسته بندي : کتاب » روانشناسی و روانپزشکی
پاورپوینت فصل اول کتاب راهنمای عملی روان شناسی تجربی حمزه گنجی(کلیات)در 24 اسلاید به صورت خلاصه و جامع تمام نیازهای یک دانشجو را از این فصل براورده می کنند این پاورپوینت قابل ویرایش می باشد:

بخشی از متن:
تعریف روان شناسی تجربی
روان شناسی تجربی یعنی کاربرد روش آزمایشی در روانشناسی  بنابراین، بهتر بود که برای این کتاب عنوان روانشناسی آزمایشی را انتخاب می کردیم. اما به خاطر جا افتادن روانشناسی تجربی، همچنان آن را حفظ کرده ایم. در هر صورت، دانشجو باید به خاطر داشته باشد که روان شناسی تجربی از روش آزمایشی بهره می گیرد. حال باید ببینیم که روش آزمایشی چیست؟

مراحل روش آزمایشی
روش آزمایشی روشی است که در آن چهار مرحله زیر تشخیص داده میشود:
مشاهده: کم و بیش منظم که هدفش توصیف پدیده ها و شناسایی متغیرهای مهم است. اصولا همه علوم با مشاهده شروع می شوند. مشاهده یعنی در وقایع و روابط آنها به کمک حواس یا به کمک ابزارهایی که بر دقت و توانایی حواس می افزایند. هر چیزی که قابل مشاهده شدن باشد مورد بررسی علمی قرار می گیرد، در غیر این صورت کنار گذاشته می شود. مثلا، نمی توان روح را مورد مشاهده قرار داد، بنابراین به صورت علمی، یعنی با روشهای آزمایشی نیز می توان آن را مطالعه کرد. مطالعه علمی روح زمانی میسر خواهد بود که آن را طوری تعریف کنند که قابل مشاهده باشد.
دسته بندی: کتاب » روانشناسی و روانپزشکی

تعداد مشاهده: 3350 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 24

حجم فایل:372 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت قابل ویرایش