پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات
دسته: مدیریت
تعداد اسلاید: 23 اسلاید
فرمت: پاورپوینت
این فایل شامل پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات بوده و بخشهای زیر را پوشش می دهد:
مقدمه
تعریف رفتار شهروندي سازماني
انواع رفتار شهروندی سازمانی
ابعاد رفتار شهروندی سازمانی
رفتار شهروندی سازمانی و كيفيت خدمات
ارتباط ميان رفتار شهروندی سازمانی كارمندان با ادراك مشتريان از كيفيت خدمات دريافت شده
رضايت شغلی و فتار شهروندی سازمانی
اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی
نتیجه گیری
مقدمه این فایل به شرح زیر است:
به دليل تاثير مثبت و مستقيم رفتار شهروندي سازماني بر كيفيت خدمات ارائه شده و به تبع آن بر سود آوري سازمان، توجه به اين گونه رفتارها مي تواند يكي از راههاي افزايش اثربخشي سازمانها باشد كه تاكنون بدان توجه چنداني نشده است. به طور كلي هدف از انجام اين تحقيق بررسي ارتباط ميان رفتار شهروندي سازماني (OCBs)و رضايت شغلي و اعتماد كاركنان نسبت به مديران و نيز كيفيت خدمات ادراك شده توسط مشتريان مي باشد.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 8555 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:200 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات
    دسته: مدیریت
    تعداد اسلاید: 23 اسلاید
    فرمت: پاورپوینت
    این فایل شامل پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات بوده و بخشهای زیر را پوشش می دهد:
    مقدمه
    تعریف رفتار شهروندي سازماني
    انواع رفتار شهروندی سازمانی
    ابعاد رفتار شهروندی سازمانی
    رفتار شهروندی سازمانی و كيفيت خدمات
    ارتباط ميان رفتار شهروندی سازمانی كارمندان با ادراك مشتريان از كيفيت خدمات دريافت شده
    رضايت شغلی و فتار شهروندی سازمانی
    اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی
    نتیجه گیری
    مقدمه این فایل به شرح زیر است:
    به دليل تاثير مثبت و مستقيم رفتار شهروندي سازماني بر كيفيت خدمات ارائه شده و به تبع آن بر سود آوري سازمان، توجه به اين گونه رفتارها مي تواند يكي از راههاي افزايش اثربخشي سازمانها باشد كه تاكنون بدان توجه چنداني نشده است. به طور كلي هدف از انجام اين تحقيق بررسي ارتباط ميان رفتار شهروندي سازماني (OCBs)و رضايت شغلي و اعتماد كاركنان نسبت به مديران و نيز كيفيت خدمات ادراك شده توسط مشتريان مي باشد.


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات
    دسته: مدیریت
    تعداد اسلاید: 23 اسلاید
    فرمت: پاورپوینت
    این فایل شامل پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات بوده و بخشهای زیر را پوشش می دهد:
    مقدمه
    تعریف رفتار شهروندي سازماني
    انواع رفتار شهروندی سازمانی
    ابعاد رفتار شهروندی سازمانی
    رفتار شهروندی سازمانی و كيفيت خدمات
    ارتباط ميان رفتار شهروندی سازمانی كارمندان با ادراك مشتريان از كيفيت خدمات دريافت شده
    رضايت شغلی و فتار شهروندی سازمانی
    اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی
    نتیجه گیری
    مقدمه این فایل به شرح زیر است:
    به دليل تاثير مثبت و مستقيم رفتار شهروندي سازماني بر كيفيت خدمات ارائه شده و به تبع آن بر سود آوري سازمان، توجه به اين گونه رفتارها مي تواند يكي از راههاي افزايش اثربخشي سازمانها باشد كه تاكنون بدان توجه چنداني نشده است. به طور كلي هدف از انجام اين تحقيق بررسي ارتباط ميان رفتار شهروندي سازماني (OCBs)و رضايت شغلي و اعتماد كاركنان نسبت به مديران و نيز كيفيت خدمات ادراك شده توسط مشتريان مي باشد.